Blogger Backgrounds


Resepi

Utama

Sunday 16 October 2011

Sesaja Cerita

As Salam,

Lamanya tak update blog aku yg ni. Dah bersawang dah...sibuk sangat dengan blog yg satu lagi....Haaa...sebut psl blog lg satu aku nak citer yang aku ada satu lagi blog tau...namanya....meowartcorner.blogspot.com . Blog tu aku khaskan untuk bisnes aku. Bisnes apa? Bisnes buat kraf dengan kain felt. Macam2 le yang aku buat contohnya...wat bantal, keychain, Hp Case, klip rambut, head band dll....Aku jahit sendiri barang2 tu....pakai tangan...kira custom made le ni. Design boleh pilih sendiri nak design apa...kira aku tukang jahit je le. Tp kalo nak idea aku pun leh gak....sapa2 nak tempah boleh le tgk blog aku tu...Bukan apa...boring sesaja x buat apa...aku buat le benda ni. Leh gak wat tambah pendapatan terutama time ni aku tgh giler nak beli IPad ...nk beli Galaxy Tab....netbook n PSP....hehe....banyaknya nak beli. Target tu....Insya Allah tercapai kalo kuat berusaha. Dah terasa gatal2 tangan kanan ni...(org tua2 kata kalo gatal tangan kanan nak dapat rezeki)...betul tak aku tak tahu...Hanya Allah yg tahu...kalo betul Alhamdulillah...walau secara kebetulan...

No comments:

Post a Comment